četvrtak, 04.09.2014.

Retropolis

"K'vragu i letrika!"

Picaferaj

u neprestanom smjenjivanju generacija najviše nas određuje tehnologija:
zadnja riječ tehnike u životu mog staroga bio je izum tv-a u boji i pripadajućeg daljinskog. fascinira njegov otpor spram svega što je izumljeno nakon toga. kada sam ga najzad nagovorio da si nabavi mobitel, nevoljko je to učinio pitajući se koji će mu sad to? da ne govorimo o bezbroj mojih pokušaja da mu otkrijem univerzum sms-a...nema šanse!

-Kako to misliš pišem s brojkama? vi ste svi poludjeli!

823 puta sam ga učio kako memorirati broj, al majstor dan danas pored mobitela drži blokić sa zapisanim brojevima (pusti ti to... )

-Pametan piše, a budala vjeruje mobitelu!

Sve mi je to simpatično u biti ,ali brine me ta nesvjest. Čovjek se, znači, u nekom trenutku dovede do toga da svoj integritet brani ignorancijom. Prestravila me na trenutak ta situacija gdje ću ja možda 2038. odbijati shvatiti kako su to uspjeli sastavit taj čip koji ti produžuje život?
Braniti se čak i tada otrcanom sintagmom da tehnologija još uvijek nije odgovorila niti na jedno čovjekovo esencijalno pitanje.
Svaki čovjek ima pravo odabira hoće li nauku i tehnologiju pratiti ili ne. Kada je Ghadafi pokusno na neko vrijeme zatvorio škole u Libiji rekao je:

-Tko stvarno želi, taj će naučiti i bez škole!

Možda je ove sekunde u Zimbabveu od žeđi umro lik koji je mogao naći lijek protiv ebole...sam velim, što bi reko Schunk...
Cijenim stav svog starog i nitko mu ozbiljan zamjeriti nema na čemu, ali više od toga se divim njegovim vršnjacima na blogu, fb-u jer roditi se u doba natpolovične nepismenosti i proći kroz sve to za stići u 70 i nekoj na elektronske medije-alal vera junaci!


(khm skoro sam na sigurnosno pitanje odgovorio da roda ne čini proljeće)

- 15:01 - To te ja pitam (11) - Print - #

Design @ by:Nisa